אנו מזמינים אותך להצטרף ללקוחותינו

ייצור משחקי קופסא

מזל טוב, סיימתם את פיתוח משחק הקלפים או משחק הקופסה, הגעתם לשלב הייצור,

פרטים שכדאי לדעת!

קופסה, אריזה

  • מטרת הקופסה להגן על המוצרים פיזית הנמצאים באריזה.
  • חציצה בין מרכבי התכולה.
  • העברת מידע על תוכן המארז.
  • כלי שיווק/פרסומי.
  • נוחות בתצוגה אחסנה ובשינוע.

הגנה על תכלות הקופסה

משחקי קופסה מכילים בדרך כלל מס פריטים מחומרים שונים, נייר, פלסטיק וחומרים רגישים אחרים. אנו רוצים לשמור את כל המרכיבים בצורה המיטבית ולאורך זמן. להבדיל מאריזה חד פעמית הנפתחת ונזרקת לאחר הוצאת המוצר.

חומרי הגלם המשמשים אותנו באריזת קופסה משחקים, הינו קרטון קשיח, קרטון גלי, קרטון דובלקס, קרטון איפלוט בעוביים שונים. הבחירה בשימוש תלוייה במספר גורמים כמו משקל המוצר, אופי התצוגה , גודל המוצר נוחות השימוש וכדומה.

חציצה בין מרכיבי התכולה

במשחקי קופסה רבים, יש חשיבות בשמירה על כל אחד ממרכיב התכולה, משני טעמים: שמירה על המוצר, ומניעת ערבוב בין המרכיבים השונים.

בניית במה, נדרשת על מנת להתאים בין מרכיבי הקופסה לתכולה, לדוגמא במשחק קופסה המכיל קלפים, כרטיסיות, שחקני פלסטיק (חיילים) ושעון חול, נבנה במה המגדירה את מקום כל אחד מהפריטים בתוך מארז הקלפים או משחק הקופסה.

העברת מידע על תוכן האריזה

המארז או קופסת הקלפים צריכה להכיל מידע רלוונטי על תוכן הקופסה. כל זאת על מנת שהצרכן יקבל מידע מדויק שמשפיע על בחירותו במוצר. ככל שהמידע אמין, כך נוכל לצפות להתאמת צפיות גבוהה.

כלי שיווקי/פרסומי

העברת המידע על קופסת הקלפים, או על קופסה משחק מבחינת נראות הקופסה, מבחינה גרפית.

אנו רוצים לבלוט מייתר קופסאות המשחקים הנמצאות על המדף. על מנת ליצור עניין ראשוני ללקוח.

עיצוב משחקי קופסה, הינה התמחות נרכשת וחשובה מעין כמוה להצלחת המוצר.

נוחות בתצוגה אחסנה ובשינוע

יש חשיבות בבחירת הגודל הפיזי של הקופסה, הן מבחינת גודל התכולה והן מבחינת אופן התצוגה על המדף.

לעיתים, אנו מחליטים על מארז קלפים גדול מהנפח הנדרש פיזית על מנת לבלוט מייתר מארזי הקלפים המתחרים.

ייצור מארזים קשיחים למשחקים תופסים נפח גדול. דבר המקשה על ההובלה והאחסנה של המוצר, על אחת כמה וכמה על מוצרים שאנו משלחים לחו"ל.

לפעמים, ייצור של מארז ואחסנתו בצורה שטוחה פותר את בעיית האחסנה ושלמות המוצר.

חשוב להבין את משמעות האריזה כבר בשלב התכנון והפיתוח. התייעצו עימנו עוד בשלבים הראשוניים, כך תוכלו לחסוך זמן כסף והחשוב ביותר, התאימו למוצר שלכם אריזה קשיחה, ממותגת ואטרקטיבית שתהווה יתרון משמעותי על המוצר המתחרה שלכם.

היתרון שלנו בדפוס יזמה, במתן פתרון כולל הן להדפסת הקלפים והן למארז כיחידה אחת.

משפחות רבות בישראל משחקות במשחקי קופסא בבית – עובדה המובילה לכדי כך שאנו בישראל יודעים לנצל את היתרונות במשחקי קופסה. נדגיש כי יתרונותיהם של משחקי קופסא הם רבים כשבאמצעותם ניתן להפעיל את הילדים ואת המשפחה. אכן, מדובר בפעילות משפחתית שאין לא תחליף לזמן איכות. משחקים אלה מפתחים את המחשבה, מעודדים פיתוח אסטרטגיות וכן אפילו מסייעים ללימוד והעשרה. מעוניינים גם אתם בפתרון מומלץ זה? ברצונכם לשמוע עוד על ייצור משחקי קופסא? צרו קשר עוד היום עם דפוס יוזמה בע"מ, וגם אתם תיהנו ממוצר איכותי לטובת כל המשפחה!

 

ייצור משחקי קופסא – מספר דגשים

כיום, אנשים רבים נהנים לשחק במשחקי קופסא. עלה לכם רעיון למשחק קופסא? מי יכול לפתח משחקים אלו ולהפוך אותם לחוויה ייחודית? נסקור בנקודות הבאות:

  • אנשים שעלה להם רעיון גאוני (לפחות לדעתם בהתחלה) והם היו רוצים לפתח את זה כמשחק קופסא שהם בטוחים שיימכר בכל רחבי הארץ, ואולי גם בעולם.
  • אנשים המעוניינים לפתח משחק קופסא עבורם ועבור יקיריהם לשימוש אישי.
  • אנשים המעוניינים לפתח משחקי קופסא לימודיים כדי לעודד, לחנך ולהעשיר את ילדיהם.

מכירים משחק קופסא וברצונכם לשנות ולהתאים לצרכים שלכם?

קחו רעיון שעלה ברוחכם, הוסיפו והתאימו אותו לילדים ולמשפחות בישראל, שאלו את הקרובים שלכם (חוכמת ההמונים) לדעתם, צרו אב טיפוס והעניקו אותו לאנשים שאתם סומכים על דעתם. אספו את כל המידע שנצטבר אצלכם והטמיעו ושפרו את הרעיון שלכם. השלב הבא כולל פגישה בדפוס "יזמה".

 

רוצים לפתח סדרת משחקים לימודית לילדים שלכם?

הורים רבים כיום פונים אל דפוס יוזמה בע"מ במטרה שיפתחו להם משחקי קופסא ומשחקי קלפים; משחקים עמם יוכלו לא רק לבלות יותר שעות בכיף עם ילדיהם, אלא על הדרך לספק להם את הערך החינוכי והלימודי לו הם זקוקים. לעתים מדובר ברעיונות מקוריים של ההורים ולעתים ברעיון קיים שהם עושים לו את ההתאמה שלהם או סתם מעוניינים להדפיס אותם בהדפסה אישית ולחסוך את העלויות היקרות יותר בחנויות. לפרטים נוספים או ייצור משחקי קופסא בכל כמות פנו אלינו באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

אסרף דוד

מומחה למארזי קלפים, וקופסאות למשחקי קופסה.

www.yozmaprint.co.il

מעוניין בדפוס איכותי?

השאר פרטים ונחזור בהקדם



חברות שיווק וקידום חברות שיווק וקידום